Asistenční služba pro aktivní život

Chytrá péče pomůže získat sebedůvěru ve vlastním prostředí. V případě potíží je pomoc vždy nablízku. Klient si nemusí odepřít své oblíbené činnosti kvůli obavám z nečekaných problémů.

  • Doručí rychlou pomoc při stisknutí SOS tlačítka, po stisknutí tlačítka probíhá hovor s odborným asistentem přímo pomocí tohoto zařízení (spojení probíhá automaticky s dobrou slyšitelností)
  • zajišťuje podporu zkušených asistentů 7 dní v týdnu, 24 hodin denně
  • nabízí pravidelnou komunikaci s klientem (služba „Jak se máte?“)
  • umožňuje automatickou detekci nepohybu pro zachycení rizka pádů
  • realizuje okamžitou pomoc při ohrožení bezpečí klienta
  • hlídá kvalitu připojení a stav baterie koncového zařízení
  • využívá GPS a Wifi monitoring polohy pro přesné zacílení pomoci
  • informuje rodinu o stavu klienta přes rodinný informační portál
  • zařízení fungují po celé republice, kde je dostupný GSM signál, hovor je zdarma v rámci paušálu za využívání služeb Chytré péče.

Jak služba konkrétně funguje

Klient obdrží hodinky nebo přívěsek (dle jeho vlastní volby), prostřednictvím kterých si jediným stisknutím tlačítka může kdykoli přivolat pomoc (služba funguje 7 dní v týdnu, 24 hodin denně). Zařízení může zároveň samo rozpoznat, že jde o situaci ohrožující život, a ihned tak zalarmuje Dohledové centrum pro zajištění pomoci.

Jak zařízení používat

Aby vše fungovalo tak, jak má, je potřeba mít zařízení stále u sebe – na krku, v kapse nebo na ruce. Ideální je vzít si jej hned ráno k sobě. Jakmile bude mít váš blízky pocit, že potřebuje pomoc, zmáčkne SOS tlačítko a přímo skrze zařízení se spojí s odborným asistentem, zařízení pak funguje jako telefon. Večer před spaním je pak důležité zařízení vložit do nabíječky.

Jak službu nejlépe nastavit

Asistenční služba funguje tím lépe, čím precizněji si ji klient s rodinou nastaví. Jedná se o plán péče, kterou má odborný asistent k dispozici pro řešení jakékoliv situace. V plánu péče jsou uvedené primárně tyto informace: Kontaktní údaje klienta, jeho rodiny a přátel, ideálně sousedů nebo třeba i nejbližší pečovatelské služby a policejní služebny.

  • Základní zdravotní data klienta, jaké užívá léky, kontakt na jeho lékaře
  • Běžný týdenní harmonogram, pokud pravidelně navštěvuje určitá místa nebo třeba i jestli chodí na procházky se psem
  • V ideálním případě by měl někdo v blízkém okolí klienta mít náhradní klíč od bytu
  • Tyto informace se zadávají jednoduše prostřednictvím webového formuláře
  • A nakonec nastavíme podle denního režimu klienta i funkce chytrého zařízení tak, aby samo rozpoznalo, že klient nefunguje standardně (například, když si klient ráno zapomene vzít zařízení k sobě)
     

Pro koho je služba vhodná

  • Pro každého, kdo se často pohybuje nebo žije sám
  • Pro člověka, který má nějaké zdravotní omezení, například kardiovaskulární onemocnění, diabetes, problémy se srážlivostí krve, sníženou pohyblivost atd.
  • Pro kohokoliv, kdo se vrátil z nemocnice, aby získal klid, stejně jako jeho rodina
  • Pro aktivní lidi, kteří si chtějí zachovat své oblíbené činnosti a nemuseli se omezovat z obavy o své bezpečí​

 

Kontakty:

Chytrá péče s.r.o., Opatovická 1314/9, 110 00 Praha 1 
 www.chytrapece.cz, moje@chytrapece.cz nebo volejte zdarma 800 124 111

 

Zastoupení na Teplicku: Doubravka - Sociální a zdravotní služby Teplice, z.s.,          
spolek@szst.cz, nebo volejte +420 723 017 197

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.